SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:
+48 574 689 496
+48 881 520 117
biuro@warmax.org.pl

WarMAX - Jesteśmy firmą identyfikacji wizualnej ze stolicy Polski świadczącą usługi reklamowe dla małych i średnich firm. Specjalizujemy się w zewnętrznej formie reklamy.

Outdoor marketing kiedyś i dziś. Jakie różnice zaobserwowaliśmy na przestrzeni lat?

Reklamy warMAX » Blog » Outdoor marketing kiedyś i dziś. Jakie różnice zaobserwowaliśmy na przestrzeni lat?

Outdoor marketing kiedyś i dziś. Jakie różnice zaobserwowaliśmy na przestrzeni lat?

Lata 90. minionego wieku w polskiej gospodarce stały pod znakiem narodzin wolnego rynku. Wówczas pierwsze kroki stawiał także outdoor marketing, z którego znacznie rozwiniętą wersją mamy do czynienia po dziś dzień. Zastanawiasz się, czym ówczesna reklama ustępowała współczesnym nośnikom promocji marki? Spokojnie, za chwilę zaspokoimy Twoją ciekawość.

Rynek marketingu outdoorowego dla przedsiębiorców stoi dzisiaj otworem

Porównując współczesną reklamę outdoorową do tej, którą mogliśmy obserwować na ulicach dużych miast jeszcze kilkanaście lat temu, warto pamiętać, że wówczas dostęp do nowoczesnych technologii był mocno ograniczony. Internet w naszym kraju dopiero raczkował, a dodatkowy brak specjalistów w branży marketingu i PR spowodował, że przedsiębiorcy bazowali głównie na papierowej promocji swojej działalności. Szczytem marzeń dla każdego właściciela firmy była reklama telewizyjna lub duży bilbord w centrum miasta. Podobnie jak dziś, tak i kilkanaście lat temu, na taki przywilej mogli sobie pozwolić jedynie nieliczni biznesmeni. Aktualnie mamy do czynienia z ogromnym rozwojem rynku promocji zewnętrznej. Dostęp do nośników, takich jak kasetony reklamowe lub litery ze styroduru sprawia, że współcześni przedsiębiorcy mają po prostu ułatwioną drogę w walce o względy klientów.

Brak wiedzy marketingowej. To główna bolączka reklamy zewnętrznej sprzed lat

Końcówka lat 90. minionego wieku to okres, na który przypada szczyt popularności ulotek oraz papierowych plakatów reklamowych. Z biegiem czasu przedsiębiorcy coraz częściej pojawiali się także na bilbordach. Ówczesne przekazy marketingowe kompletnie nie zdałyby egzaminu na współczesnym rynku reklamy outdoorowej. Treści promocyjne w głównej mierze były tworzone przez właścicieli firm, którzy posiadali znikomą wiedzę o sposobie reklamowania swojej marki. Kilkanaście lat temu królował przesyt informacji. Odbiorca zarzucany był masą danych umieszczanych nawet na najmniejszych formatach. Dziś najbardziej opłacalny jest minimalizm.

Nowoczesna reklama zewnętrzna. Litery ze styroduru to świetna promocja naszej marki

Współczesny marketing outdoorowy to relatywnie niski wydatek, który przynosi zauważalne efekty. Jako doświadczeni specjaliści w branży reklamy zewnętrznej oferujemy minimalistyczne kasetony, rzucające się w oczy neony lub przestrzenne litery ze styroduru. Każdy z proponowanych przez nas nośników sprawi, że Twoje przedsiębiorstwo zostanie zauważone przez przechodnia. Należy pamiętać, że każda taka osoba jest potencjalnym klientem firmy. W warMAX doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego oferowane przez nas usługi marketingu outdoorowego nastawione są przede wszystkim na skuteczność. Kilka chwil warto poświęcić trójwymiarowym napisom. To nowoczesne i wytrzymałe szyldy, obok których nie da się przejść obojętnie. Dodatkowe wsparcie przestrzennych liter diodami LED sprawia, że logotyp lub hasło reklamowe naszej firmy będą widoczne w każdych, nawet najtrudniejszych, warunkach pogodowych.

2019-09-23T08:46:30+00:00