SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:
Biuro +48 574 689 496
Biuro +48 737 814 197
Dział techniczny
+48 881 520 117
biuro@warmax.org.pl

WarMAX - Jesteśmy firmą identyfikacji wizualnej ze stolicy Polski świadczącą usługi reklamowe dla małych i średnich firm. Specjalizujemy się w zewnętrznej formie reklamy.

Za każdym kolorem kryje się konkretny przekaz. Sprawdź, w jaki sposób projektujemy neonowe reklamy w pracowni warMAX!

Reklamy warMAX » Blog » Za każdym kolorem kryje się konkretny przekaz. Sprawdź, w jaki sposób projektujemy neonowe reklamy w pracowni warMAX!

Za każdym kolorem kryje się konkretny przekaz. Sprawdź, w jaki sposób projektujemy neonowe reklamy w pracowni warMAX!

Od strony technicznej stworzenie nośnika świetlnego nie należy raczej do najbardziej skomplikowanych. Trzeba uformować szklane rurki w określony wcześniej wzór, wypełnić je gazem, podłączyć zasilanie, zamontować – i gotowe. W tej wyliczance brakuje jednego, niezwykle istotnego etapu: malowania. To ono nadaje neonowym reklamom wyjątkowego sznytu, rozświetla nocne, miejskie krajobrazy całą paletą fantastycznych barw. A co jeszcze istotniejsze, stanowi istotny element identyfikacji wizualnej marki, budując jej rozpoznawalność oraz wizerunek wśród odbiorców.

Zastosowanie odpowiednich odcieni i tonów pomoże wzmocnić percepcję marketingowego przekazu przez odbiorców

Podczas projektowania znaków graficznych, czyli elementów po których potencjalni klienci będą błyskawicznie rozpoznawać daną firmę, należy wziąć pod uwagę szereg czynników. I osobiste wrażenia estetyczne wcale nie powinny odgrywać pierwszoplanowej roli, choć polska rzeczywistość rynku reklamowego często wygląda zgoła inaczej. Co takiego liczy się bardziej od subiektywnej oceny? Po pierwsze: percepcja konsumentów z grupy docelowej. Po drugie zaś: RTB, od angielskiego reason to belive – czyli powód, aby uwierzyć w prezentowane walory danej marki. Obie te rzeczy możemy przedstawić za pomocą kolorów, tworzących neonowe reklamy i inne nośniki outdoorowe. Każda barwa wywołuje bowiem pewne reakcje, określony ciąg skojarzeń – zmienny w zależności od kodu i kontekstu kulturowego. Bardzo dobrym przykładem może być tutaj niebieski, w większości krajów utożsamiany z nowymi, zaawansowanymi technologiami. Dlatego jeśli chcesz zaznaczyć, że Twoja nowoczesna firma wyznacza trendy i kreuje innowacje, w materiałach graficznych warto zastosować odcienie niebieskiego. W warMAX zrealizowaliśmy już wiele projektów wykorzystujących tę i podobne reguły.

Tworząc reklamy neonowe starannie odwzorowujemy kod kolorystyczny, jaki charakteryzuje daną markę

Jak dokładnie widać powyżej, przygotowanie odpowiedniego odcienia ma zasadnicze znaczenie dla efektywności outdoorowych materiałów promocyjnych. W przypadku szklanych rurek do reklam neonowych, stosuje się dwie podstawowe metody. Pierwszą z nich jest tzw. barwienie w masie, jeszcze przed nadaniem materiałowi ostatecznej formy. Z kolei malowanie proszkowe polega na pokryciu czystej, szklanej powierzchni specjalną farbą – dzięki technologii rozpylania i elektrostatycznego przywierania cały proces jest praktycznie bezstratny, do tego przyjazny środowisku. Dodatkową korzyścią, wynikającą z przygotowania konstrukcji reklamowych w taki sposób, jest zabezpieczenie ich przed czynnikami pogodowymi. Dzięki temu reklamy neonowe z pracowni warMAX są wyraziste, wytrzymałe i długowieczne. A przecież nie od dziś wiadomo, jak ważna w kreacji marki jest spójność konsekwentnego przekazu.

2020-07-13T10:01:09+00:00